tirsdag 7. mai 2013

Tabbe!!!

Planen var at jeg skulle shoppe første delen av dagen i dag også skulle vi gå videre ett stykke nordover. Det ble med shoppingen. Dvs... Når jeg kom tilbake til båten etter shoppingen lurte Ivar på om det var ALT jeg hadde kjøpt! Snakk om tabbe, her kunne jeg ha handlet og fylt båten med ting og tang også brukte jeg ikke sjansen... Jaja, nå er dagen gått og i morgen må vi gå videre. Jeg satser sterkt på at jeg kan ha shoppingen tilgode!

Armen til Ivar går det bedre og bedre med, den har fått en fin blå/gul/lilla-farge men så lenge det ikke skjedde noe mer så er det bare å smile og være glad.
Vi er nok for tidlig ute for svenskene, ikke engang havna i Gøteborg er åpnet for sesongen. Heldigvis har vi dusj og toalett ombord - men vi mangler vaskemaskin.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar