lørdag 27. april 2013

Nå er jeg klar altså!!!!

På tross av noen ekstremt travle uker den siste tiden, så ble jeg klar i tide. Det jeg har glemt, eller ikke har rukket å gjøre - vel, det har jeg glemt.....
I går var siste dag på jobb før ferien, Ivar og Terje kjørte avgårde med utstyret mens jeg skulle ta meg av siste rest hjemme.
Utpå kvelden fikk jeg telefon fra en irritert Fjordsailingmann, det viser seg at båten vår er forsinket og at de ikke har fått beskjed.... I stedet for overtaking mandag - så blir det mest sannsynlig overtaking onsdag. Jaja - den som venter på noe godt.... Det er uansett for sent for oss å gjøre noe med reise og billetter nå, så vi får bruke tida på å bli godt kjent i Greifswald.
Bekymringen ble større når jeg stod opp i dag tidlig og fikk se dette.....
Erfaringen tilsier at når det er skoddeproblemer så varer de gjerne flere dager på rad.... Tror aldri at jeg har logget meg så kjapt på PCen for å sjekke fly til og fra Flesland før - men heldigvis gikk de som normalt. Heldigvis så er det meldt regn til i morgen, viss ikke er det bare å håpe at det ikke er tettere skodde i morgen enn det var i dag.... Har ikke hatt så skrekkelig god tid i dag heller, det var mye "i siste liten" å gjøre ting og klokka åtte i kveld kom jeg på at jeg hadde glemt å spise i dag - kanskje derfor jeg har vært litt slapp? Nå er jeg ferdig og sitter egentlig bare og funderer på om jeg skal gå å legge meg - eller om jeg skal se en god film i kveld....

Gruegleder meg til å snakke Tysk igjen, det er lenge siden jeg har brukt det skikkelig - men det er litt skummelt også. Men, men - mindre skummelt enn å skulle hente båt i Frankrike uten å kunne fransk :)

Zelante er reist på sin ferie og huset er rett og slett dødsstille - og det på tross av at vaskemaskin, oppvaskmaskin, stereo og TV går for fullt...... Veldig rart - ho er ikke den som gjør så mye utav seg i hverdagen....

1 kommentar:

  1. Dere får ta de dagene som en" se dere rundt i området tur" :-)

    SvarSlett